Kista trädgårdsmässa

Förra torsdagen gick jag på Kistamässan. Fy fan säger jag bara, gode B-eigt. Trodde mässan skulle vara större än den var. Men Bosse Rappne var där iaf o höll ett föredrag.



Riktiga tulpaner:)


Jag fick iallafall några bra idéer. Ett sånt här bord med bänkar vill jag oxå ha:)


Tyckte denna kruka var fin. Sånt kan man göra själv. Hitta en kruka på loppis o måla själv.


Sen lär jag ju bygga några pallkragar. Växer bättre i dem åsså är det
lättare att hålla ogräset borta. Tänkte odla grönsaker i dem.



En poppis idé för i år verkar vara fantasifulla fågelholkar. Gulligt:)

Den här bänken skulle jag oxå vilja ha, men inte för 2500. Fiffigt med bordet i mitten som
man kan fälla upp:)

Kommentarer
Postat av: eva

måste vara fel på mig för här dör allt jag odlar i pallkragarna :-( får testa i år igen, annars ger jag upp pusssss

2011-03-20 @ 23:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0