Vilka är ni som läser min blogg?

Undrar jag:) Skulle vara roligt att veta:)

Är i torpet. Älskar att vara här. Jag är nog gjord för att bo på landet egenligen. Älskar att vakna på morgonen och kunna gå ut i trädgården o se allt som händer. En blomma har äntligen slagit ut, en jordgubbe är mogen, fjärilar fladdrar, fåglar kvittrar. Katterna har väntat på att få bli utsläppta o springer lyckligt ut, hinner knappt öppna dörren:)
Sitta i solen på trappen o äta frukost o samtidigt titta på när fåglarna äter från vårt fågelbord under flädern.

Ja, jag är lycklig här.

Igår var vi till våra grannar Lotta o Micke o satt ute o surrade, åt jordgubbspaj o sen slank en o annan öl ner. Trevligt:)

Nu ska jag ut i trädgårn o fixa o dona:)

Kommentarer
Postat av: Catarina W H

Å så trevligt det låter.

Vill nästan kasta mig i bilen och komma ner. Men jag har kommit fram till att det är lite för långt att åka ensam med en liten tjej.

Hon klagade lite för mycket när vi körde hem från Kallax (och det tar bara 40 min).



Frågan är nog inte riktigt riktad till mig. Du vet väl att jag är en trogen läsare. :)

2011-07-17 @ 16:34:42
URL: http://ninna77.blogspot.com
Postat av: eva

jag läser så klart!! :-)

2011-07-20 @ 19:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0