Lååång dag

I morse klev vi upp 04.45. Åkte till sthlm för jugge skulle jobba. Jag hängde på, ville duscha i våran underbara dusch vi har i lägenheten, lite skillnad mot att duscha med vattenkanna:) Vi ska fixa en bättre lösning på det där, men får se när.

Idag har vi shoppat oxå, grejer till torpet. Kläder får vänta. Jag köpte blommor för 450 spänn på Zetas, kostar lite mer där men då vet jag att det är bra kvalité. Hittade bland annat en fyndlåda med varierande blommor för 50 kr. De såg vissna o medtagna ut så jag ska testa "Hjärt o lungräddning" på dem imorgon. Borde gå att rädda några av dem. Ska bli roligt att göra ett försök iaf!

Köpte en drös med zinkkrukor för 700kr, halva priset på Granit, så nu kan jag inte gnälla längre över att jag inte har några;)

Vi åkte tillbaka till torpet redan idag o landade här vid 19.30 igen. Har silat flädersaften och den blev underbart GOD! 2 o en halv flaska:) Så kommer ni hit så får ni smaka om ni vill.

Nu ligger jag i sängen o skriver. Har diskat ett berg nyss och ska läsa lite innan jag ska sova. Imorgon kommer mest troligt min älskade Mickan hit:) Ska bli så jäkla kul!

Gonatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0