Inlåst o spontanfest mm

I tisdags kom Mickan D hit, var riktigt roligt:) Blev spontanfest oxå, grannen Micke kom över. Vi spelade kubb, crocket o frisbeegolf. Kul, men jag var väl inte riktigt lika pricksäker som jag brukar;)

Vi gick o la oss först 03.30 ungefär. Mådde förvånande bra dagen efter, orkade t o m göra en tacopaj till lunch/middag.

På förmiddan skulle Mickan gå o hämta nå i sin bil o då märker hon att nycklarna ligger på sätet i bilen och att den har låst sig. Går inte att ta sig in, ser mörkt ut. Inte ofta M får panik, men nu så...
Då kommer räddaren i nöden. Jugge gör en öggla av ståltråd och lyckas få in den ovan dörren och hakar fast ögglan i dörrhandtaget o får upp dörren! Min lilla hjälte!:) Puss!

Ha ha, värsta dramatiken.

Annars så är det regnigt/molnigt idag så då passar jag på att göra grejer inomhus. Idag har jag gjort rödvinbärsgele för första gången i mitt liv. Hoppas det blir bra:) Tar en stund att stelna ordentligt. Spännande!
Har även gjort fläderblomssaft för nån dag sen, blev 2,5 flaskor:)

Nu ska jag göra i ordning ostbricka, vi ska mysa till det lite tänkte jag o bara ta det lugnt. Imorgon kanske J´s morsa o Janne kommer hit. Eller på lördag. Får se hur det blir. Höres!

Ps. Grattis på födelsedagen Sara, min älskade vän!

Kommentarer
Postat av: Sara

Stora Kramar till världens bästa Malin

2011-07-23 @ 02:18:08
URL: http://bildsara.blogg.se/
Postat av: eva

Vad underbart du har det PUSS!!!

2011-07-23 @ 22:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0