Halloy

Har väl egentligen inget intressant att skriva om. Är i sthlm nu, kom hit igår kväll. Sååå skönt att duscha i våran dusch!!
Vaknade av ett jävla slammer i morse. Nå hantverkare som håller på i trapphuset. Saknar redan lugnet o tystnaden i torpet. Skönt att vi ska åka dit senare idag. Nu har jag precis tonat håret. Härligt att slippa se utväxten:) Vet inte varför jag inte färgar håret oftare, det är ju egentligen inte så jobbigt.

Nu ska jag snart få sushi:) Jugge är o hämtar. Gött!

Idag blire shopping, typ brädor o sånt.

Höres.

Ps. Blir inget PDOL för mig i år. Känns inte som att jag missar nåt direkt heller.
     Det blir ingen fjälltripp denna sommar. DET däremot känns väääldigt konstigt.


Kommentarer
Postat av: eva

visst känns det konstigt att missa saker man brukar göra på sommaren :-( har otrooligt med hem längtan till stugan för jag har inte vart där alls nu på sommaren å vi brukar ju vara där flera gånger om på sommarn...tur att vi inte har så långt så vi kan spontan åka än :-) pussss

2011-07-26 @ 22:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0