Torpet, renovering del 2

När vi satt upp all täckboard så började vi täta med glasfiber mellan springorna så det skulle bli tätt.

Herregud säger jag bara. Tur jag hade på mig en andningsmask för det yrde av glasfiber, blä! Å drygt var det.





Glas överallt, i håret, på kläderna...skönt när det var klart!

Då var det dax för reglar!





Kl var kring 18 på söndan då vi beslutade oss för att ge upp för denna gång o bege oss hemåt. Vi tjuvprovade sätta dit lite isolering för att se hur mkt som skulle gå åt så vi vet om vi behöver köpa nå mer. Det var faktiskt ca 10 plusgrader där uppe när vi åkte hem. Verkar fungera:)

Kommentarer
Postat av: Catarina W H

Jag gillar att få se hur det går. Superläsning!



:)

Snart kommer vi.

Kom ihåg att vi ska fika på Vetekatten.

2011-01-14 @ 11:03:39
URL: http://ninna77.blogspot.com
Postat av: Malin

Ja, Vetekatten blir det:) Ska bli roligt att ni kommer:)

2011-01-14 @ 12:15:32
Postat av: Sara

vad duktiga ni är, binner det i isoleringen på en av bilderna eller ser jag i syne?

2011-01-14 @ 19:10:41
URL: http://bildsara.blogg.se/
Postat av: Malin

Du ser i syne som tur är. Det är reflektionen från våran starka lampa:)

2011-01-14 @ 20:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0