Redken

Jag borde ta o färga håret, får se.
Kommer att tänka på Redken. Jag köpte shampo, balsam o hårinpackning för nåt år sen, DYRT, men jag tyckte inte att det var värt pengarna. Fattar inte vad det var som var så speciellt med de produkterna för att de ska vara så dyra. Jag kan tycka att vanliga shampon man kan köpa på typ ICA funkar minst lika bra. Shampot jag har nu är Tresemmé, skippar balsam o använder Elvital Anti-breakage L´oreal, hårinpackning istället. Funkar jättebra:)

Vad använder ni? Tips på nå bra produkter?

Idag blir det att åka till torpet! Tjoho!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag använder Redken typ det bästa ever och helt klart värt vart enda öre. Men man måste hitta den sort som passar just ditt hår. Brukar ha den som heter bodyfull men har även provat real control den funkade inte så bra på mitt hår. Redken extreme Anti-snap är däremot helt magisk för håret. =)

2011-01-28 @ 18:42:39
URL: http://bildsara.blogg.se/
Postat av: eva

jag köper allt på ica maxi, ingenaning om vilka märken eller dyligt :-) bara det är billigt :-) puss

2011-01-30 @ 18:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0