Kattpiss/hundpiss

Jag vet att väldigt många stör sig på alla lösspringande katter som pissar o skiter överallt. På deras tomter, i sandlådor, gräsplättar mm. Ibland är det även hundägare, blivande hundägare som klagar på detta. Då blir jag så jävla irriterad. De tänker lixom inte på att hundar egentligen är sju resor värre. Hundar pinkar ju minst lika mycket! I diken, sandlådor, gångvägar, skogsstigar, postlådor mm. Tror inte det finns nån hundägare som "glömt" att ta upp bajset efter sin hund nån gång iaf.

Visst, det är inte kul med allt pissande o bajsande överallt, men skyll då inte bara på katterna! Det finns även ekorrar, fåglar, råttor mm....OCH HUNDAR;)

Dubbelmoral.

Anledningen till att jag sitter o retar upp mig är för att en viss person tänker skaffa hund och har gnällt som faan på alla katter som kommer in på dennes tomt o förstör. Nu ska denna person skaffa en hund som kommer att "förstöra" allmänna områden där dina barn leker, där du tar din söndagspromenad, där du badar i havet osv...

Kommentarer
Postat av: eva

hihi har du vaknat på fel sida av sängen :-) jag stör mig oxå på både hund å katt skit mm men ibland har oxå jag lämnat skit på sidan av vägen :-) ofta för att jag glömt påsen hemma :-) puss

2011-01-11 @ 10:15:44
Postat av: Malin

Hahaha, jo jag var lite off igår:) Suuur:)Puss

2011-01-11 @ 12:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0