Helgen som var

I helgen var vi i torpet igen. Vi blev klara med isoleringshelvetet (nästan iaf)! Tjohoooo! Så jävulskt skönt. Måste svära mkt för att verkligen få ur mig glädjen jag känner efter denna bedrift! Fyyyy faaaan, va skönt!:) Den isolering som vi har kvar är bara ett skikt högst upp på toppen, men det kan vi inte lägga dit förrän vi har balkar i taket typ, svårt att förklara.

       
Isoleringen from hell.        Blå plast vi täckte med.

Mini var nyfiken.

 
Jag gjorde skitgod pizza med oliver, fetaost, skinka, tomater, ost, champinjoner, squash, ruccola. Man måste ju äta oxå.


Vad är det med katter och plastpåsar??

Vi tog en promenad också i den nytrimmade skogen.





En bild jag tog precis innan vi åkte hem igår.









Kommentarer
Postat av: eva

pizzan såg super god ut :-) satte du "salladen" på efter ugnen? puss

2011-02-08 @ 08:12:20
Postat av: Malin

Japp, efteråt, annars skrumpnar den ihop i ugnen. Puss

2011-02-08 @ 16:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0