Vägmöte o torpet 1-3april

På fredagen hängde jag med Sparran i stan. Mycket trevligt! Blev att vi for lite senare till torpet på grund av det.
Vi kom till torpet kring 20 tror jag och eldade dumt nog i köksspisen. Det rök in utav bara helvete. Ibland blir det en fuktspärr i skorstenen som gör att röken dras in stället. Inte kul!

Så fredagen spenderades med att vädra o försöka få ordning på spisen. Eldade desto mer i kakelugnen som är kanonbra. Började känna mig sjuk oxå. Seg.

På lördagen hade vi vägmöte med grannarna kl 10. Kom inte hem förrän 12. Kände mig dålig och vilade hela dagen. Orkade inte göra nåt förutom att laga mat. Det blev grillad lax med pommes duchesse.

På söndagen ville jag bara hem, brukar aldrig vilja det annars. Hostan o förkylningen hade brutit ut. Hatar verkligen att vara sjuk. Man blir så orkeslös. Vi åkte hem redan vid tvåtiden.




Mina älsklingar:)


Ser kanske inte så gott ut, men det var skitgott!

Stora Enzo har stökat ner hela skogen. Ser förjävligt ut.




Lär väl bli att vi får ta o rensa upp lite själva, iaf runt våran stugtomt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0