Noskapin

Fy i helvete säger jag bara. Igår kunde jag inte somna förrän 06.30 för att jag hostade o hade mig så inatt hade jag tänkt få sova (trodde jag). Jag tog en tablett Noskapin som ska vara bra mot tillfällig rethosta. Det stämde, men jag vaknade lik förbannat efter 2,5 timme (kl 02.45) av att jag hade så jävla ont i bröstet o magen. Det har fortfarande inte riktigt gått över o jag kan omöjligt sova nu. Fan vad det gör ont!
Jag ska ALDRIG mer ta den medicinen, hellre hostar jag så att jag kräks. Biverkningarna ska aldrig vara värre än vad man tar medicinen mot, då får det vara för min del. AJ, AJ....


Kommentarer
Postat av: eva

medicinen ska ju hjälpa inte skälpa, aj :-(

2011-04-05 @ 06:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0