Hej

Jag brukar vara dålig på att uppdatera mig här på bloggen även i vanliga fall, men nu har jag varit som i en egen värld där allt fokus har legat på familjen.
Vet inte hur många turer till olika sjukhus jag varit på, har tappat räkningen. Det jag kan säga är att den här tiden har varit den värsta tiden i mitt liv och samtidigt den bästa, för min pappa LEVER och jag tror äntligen att allt kommer att ordna sig, "ta i trä".

På torsdag åker jag hem igen till Stockholm. Har varit på resande fot från den 8 september. Ska bli skönt att få krama om mina katter o få vara med Jörgen som har ställt upp otroligt bra o fixat där hemma medan jag varit borta. Älskar dig!

 


Kommentarer
Postat av: eva

vad underbart att höra!!! har tänkt mycket på dig. PUSS <3

2010-10-18 @ 23:18:37
Postat av: Ann-Sofie

Stor kram till dig och din fina pappa!

2010-10-22 @ 00:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0