Shoppat

Idag sov jag länge, behövde det kände jag. Jag har börjat drömma helt sanslösa drömmar, tror det är för att jag varit spänd under så lång tid och äntligen vågar börja slappna av lite. Min pappa börjar må bättre o bättre nu, jag ringer till honom varje dag och förhör honom så han sköter sig:)

Kom nyss hem efter en shoppingtur på Claes Ohlsson, Jula och ÖB. Jula är min nya favoritaffär tror jag, de har nästan allt som behövs för ett torp. Imorgon kanske det blir Biltema, Böghaus och Horbocken, eventuellt lite Ikea oxå. Jugge har ju berättat på jobbet hur "hunsad" han är så det ska han få leva upp till denna vecka:))

Puss


Kommentarer
Postat av: eva

Puss!!

2010-11-02 @ 23:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0