Fynd!

Idag for jag till Ikea. Jugge hämtade mig efter jobbet. På fyndavdelningen hittade vi en varmluftsugn/mikro (som vi spanat på länge) för halva priset. TAGET!:) Helt sjukt bra! Då blir det över pengar till annat. Ibland hittar man faktiskt grejer på fyndhörnan, tro det eller ej. Oftast är det mest skräp där men idag så:) Tra la la la la, va bra!

Så i helgen ska vi installera den i torpköket, kommer bli hur bra som helst hoppas jag. Jag har bestämt mig för att försöka vara positiv och optimistisk. Brukar vara pessimist/realist för det mesta brukar skita sig på nåt sätt, men nu ska jag vara positiv och säga att allt kommer att gå bra med ugn/mikron och det kommer inte att bli några större problem med att installera den. Punkt slut.

Kram


Kommentarer
Postat av: Sara

Underbart Malin, den positiva attityden gillar vi =) och det kanske smittar av sig tom. Kram på dig

2010-11-26 @ 16:41:55
URL: http://bildsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0