Hallå där!:)

Nu sitter jag i Fruängen framför datorn, kom hem idag men åker igen imorgon till torpet:) Älskar vårat torp, kunde inte ha hittat ett bättre. Vi har inte hunnit vara där så mkt eftersom vi varit i Pite o till fjälls men nu blir det att vara där så mkt som möjligt. Jag skulle kunna bo där, så mkt älskar jag stället:)

Jag kan tyvärr inte lägga in nån bild idag (pga att kameramojängen är i torpet) men det kommer senare. Annars så har vi röjt i trädgården som F..n o därmed blivit av med de flesta myggen:) Vi har även slipat köksgolvet och håller på att måla om spismuren vit. Blir skitbra.

Nu ska jag gå o sussa, Pözz


Kommentarer
Postat av: Lena

Åh, vad kul det låter. Ha det nu så jättebra på torpet. Kram Lena

2010-07-30 @ 08:36:41
Postat av: Catarina

Det låter bra.

Vi kan vänta på bilder

2010-08-01 @ 01:11:56
URL: http://ninna77.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0