Utställning eller inte, det är frågan...och en liten god gärning på det

Förra gången jag skrev var jag rätt så nere, men nu mår jag bättre:)

Var in på Fruängens bibliotek idag o hörde mig för lite om min framtida eventuella utställning där. Å jo, jag är bokad 5-25 juni. Får se om jag bangar ur det där eller om jag tar mod till mig o kör på. Veligt.. I alla fall så måste jag ta tag i mitt måleri snarast. Ska ge mig själv två månader o se om det händer något vettigt annars drar jag mig nog ur.

En annan grej är att jag börjat tvivla på mig själv. Kan jag måla? Har jag talang? Kan jag verkligen ställa ut? Kommer någon att vara intresserad? Är jag redo för detta?

Det är inte länge kvar nu. Bokade in mig för 1,5 år sen...lååååång väntetid tyckte jag då o nu är jag nästan där. Tiden har gått fort.

När jag var på väg hem såg jag en bil backa på en annan bil som stod parkerad här utanför Wooken. Trodde inte mina ögon när jag såg att han tänkte smita. Tänkte att nä, nu jävlar! Jag tog registreringsnumret på bilen och väntade en stund tills gubben som ägde den påkörda bilen kom ut från wooken. Berättade vad som hänt och gav honom uppgifterna. Dagens goda gärning.


Kommentarer
Postat av: Catarina

Bra gjort Malin!



Men angående utställningen så är ska du självklart göra det! Sätt igång med skapandet nu, gör en himla massa så du har mycket att välja mellan.

2010-01-15 @ 14:51:22
URL: http://ninna77.blogspot.com
Postat av: eva

hahhaaa så jävla bra gjort....:-)



jag kommer till sommaren till din utställning :-) klart du klarar det!!!! bara du vill :-) saknar dig pusssss

2010-01-15 @ 18:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0