Lösenordsskyddad

Jag fick som för mig att lösenordsskydda min blogg idag av nån anledning. Känner att jag vill vara mer privat och bara dela med mig av det jag skriver till de jag känner och tycker om. Har inte skickat ut mail eller så om att jag lösenordsskyddat, utan de som vill fortsätta läsa bloggen får fråga om det. 
Kanske börjar jag lägga ut fler bilder oxå. Får se. Kanske jag helt slutar med den här bloggen oxå, inget är omöjligt.

Jag har mycket panikattacker nu för tiden. Vet inte vad det beror på. Kan vara att jag jobbar mkt, att jag har några "problem" som spökar sen förr i tankarna, att jag har mer hemlängtan nu än tidigare, att en av mina bästa vänner ska flytta tillbaka norröver innan sommaren...

På det stora hela mår jag egentligen ganska kasst, men jag tänker försöka ändra på det år 2010! De flesta tror nog att jag inte har mina panikattacker o ångest o sånt längre=jag är bra på att inte visa mig svag inför andra. Stark utåt, men ganska svag ibland inåt är sanningen.

Allt kan bara bli bättre nu, det är ett nytt år osv.

Imorgon är det jobb igen, och våran chef vill att vi ska ut med jobbet o äta på söder på kvällen, men jag tänker faktiskt inte gå. Orkar inte det just nu. Fr o m nu ska jag försöka skita i vad andra tycker o tänker om mig och bara göra sånt som jag mår bra av!

Nu ska jag gå o kolla på tv innan jag går o lägger mig, för det mår jag bra av:)


Kommentarer
Postat av: eva

vad bra tt du ska försöka tänka mer på dig själv...det är du värd :-) jag ska nog oxå försöka......saknar dig massor...pusss

2010-01-15 @ 18:52:34
Postat av: Sara

ville bara meddela att jag inte behövde ngt lösenord för att kunna läsa din blogg. Ngt som inte stämmer eller...? Tänker på dig vännen

2010-01-21 @ 20:57:37
URL: http://sranin.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag tog bort lösenordsgrejset, blev så tjorvigt:)

2010-01-23 @ 22:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0