Melodofestivalen

I lördags såg jag melodifestivalen. Jag har sett alla festivaler år ut o år in pga tradition men jag börjar bli så spyless på allt. För många program, samma artister år efter år och jag gillar ju faktiskt inte ens musiken. Enda anledningen jag fortfarande kollar är väl för att jag tycker det är roligt att kommentera (ofta negativt hehe...)alla som är med, klädstilar mm. Jag tycker att det borde vara en regel att man bara får vara med vart annat eller vart tredje år som artist eller nåt i den stilen åsså borde de sparka ut Christer vad han nu heter.


Kommentarer
Postat av: eva

jag orkar knappt lyssna igenom alla bidragen...för många låtar och för många deltävlingar...börjar oxå bli less :-( pusssss

2010-02-11 @ 07:51:21
Postat av: Ann-Sofie

Hej



Ja... kläder och kläder. De har ju inga kläder på sej! Jag sitter och är helt förvånad och upprörd i soffan. Jisses, vad naket det är. Håller med om att det inte är som förr. Nu är det mest skit, även om jag inte alls gillar musiken heller.



KRAM

2010-02-14 @ 16:05:00
URL: http://flikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0