Snart i Pite

I lördags åkte jag o J in till Slussen. Det var nån fest som ett mcgäng hade i ett garage/festlokal. Vi blev inbjudna dit. Det  var jätteroligt där med liveband o en öl kostade bara 20 spänn:) Det som min kväll däremot kom att handla om var att vara så pinknödig hela tiden. Hahaha. Det fanns EN toa där o det kändes som att man stod i toakö hela tiden. Men kul var det!

Annars så längtar jag till imorgon. Då bär det av mot Bollnäs för övernattning, sen åker vi mot mitt älskade PITEÅ. Ska bli sååå skönt att komma hem o träffa alla. Igår lämnade vi katterna hos J´s pappa, saknar mina kattungar redan men det är bättre för dem att vara där än att åka bil så långt.

Idag ska jag hämta ut mina linser på Synsam, packa o städa lägenheten så man inte kommer hem sen till en ostädad lägenhet. Sen måste jag bränna lite nya skivor till bilen oxå...kom ihåg...kom ihåg...

God jul o gott nytt år!

Kommentarer
Postat av: Catarina

Kör försiktigt och välkommen hem till din gata i stan. :)

2010-12-21 @ 13:09:21
URL: http://ninna77.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0