Julklappar och andra funderingar

Jag tycker att det är roligt att köpa julklappar. Kan inte förstå varför man köper om man inte tycker det är kul, då kan det lika gärna vara. Det tappar lixom sin mening om det bara ska vara ett hemskt stressmoment. Fast jag förstår barnfamiljer som känner pressen att de måste köpa det o det o det. Så är ju samhället idag tyvärr.

Jag håller på att slå in julklapparna nu och det är halva nöjet, skitroligt:) Speciellt till mina två små gullhönor till syskonbarn. Jag vet att de kommer att få många julklappar men jag kan lixom inte låta bli att skämma bort dem ännu mer, bara för att det är så kul:)

Det är en speciell jul i år. För några månader sedan visste ingen om min älskade pappa skulle vara med oss denna jul. Jag tackar alla höga makter, läkare, sjuksyrror, mediciner, forskning mm för att allt gick så bra som det gjorde till slut. Jag har först nu börjat förstå vad som har hänt och jag är så tacksam. Ska bli skönt att få träffa hela familjen till jul, att alla samlas igen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0