Helgen 26-28 november

Jugge fyllde år i måndags (läs 29 nov) och en måndag kan man ju inte direkt hitta på så mkt. Alla är trötta efter jobb osv, så jag överraskade honom på torpet i helgen. Vi åkte dit på fredagen och tog det lugnt. Jag förberedde smörgåstårtan med fyllningen så den skulle safta till sig till lördagen (hade bakat en egen tårtbotten hemma innan). På morgonen klev jag upp tidigt och skottade gården, det hade snöat gode mycket. Sen satte jag igång och dekorerade tårtan.

Sen vid tolv gick vi ut och städade i snickerboan, det hade snöat in där så det behövdes. Kring 14 då vi var ute på gården såg Jugge att det kom en bil...Vafan, det är ju morsan!:)

Han blev jätteglad när Eva och Janne kom. Jag har haft jättesvårt för att inte berätta att de skulle komma:)

Lite bilder från helgen

  

  

Dessutom vill jag tipsa alla de som gillar glögg och lakrits. Den här glöggen är jättegod tycker jag:


Kommentarer
Postat av: Catarina

Så härligt det ser ut på torpet!

2010-12-09 @ 12:37:11
URL: http://ninna77.blogspot.com
Postat av: eva

grattis i efterskott åt mannen och så härligt det ser ut på torpet!! Måste försöka komma ner åhälsa på :-)

2010-12-09 @ 18:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0