Uppdatering

Jag har sagt det förr men jag är så himla sugen på att köpa en stuga/torp. Skulle vara underbart att åka bort till landet på helgerna o låta katterna springa fritt.

Om en vecka åker jag äntligen till Kulmungi. Ska bli jätteroligt att träffa alla igen. Det är alldeles för sällan. Mest ser jag fram emot att träffa Thea och Sanna, mina gullhönor:)

Annars så tog jag ju den där vaccinsprutan för en vecka sen o biverkningarna avlöser varandra. Ont i armen har jag inte längre, men munsårsjävulet är kvar och sen har jag fått lite nässelutslag. Hoppas att det går ner så jag slipper ta en kortisonshot.

På jobbet märks det att det är gratis att parkera i garaget på Skärholmen nu igen. Folk har börjat strömma till och det är roligt. Det märks även att en viss person slutat arbeta med oss för några veckor sedan. Allt känns mycket roligare. Det är inte klokt vad man kan bli påverkad av en enda person. Han var riktigt negativ. Ej saknad m a o.

Nu ska jag fundera på om jag ids laga mat idag o vad det kan tänkas bli...

...till slut...kan de bli klara nån gång här utanför???

Kommentarer
Postat av: eva

hoppasdu får köpa ditt torp någon dag...jag älskar att vara i stugan....ärju uppvuxen med det...å blir verkligen lat....inte som andra som vill ha det fint å nytt....jag funderar bara pådet sedan sätter jag mig i solstolen eller går till mammas stuga å myser med dem :-) har hört att biverkningarna ska vara jobbiga å flera som fått dem...vet ejom vi ska ta någon än...kanske inte behövs om julia redan har det nu.......pusss

2009-10-24 @ 22:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0