Kulmungi

På fredag åker vi till Kulmungi. Ska fira moster Lena som fyllt 50 år. Det ska bli roligt! Längtar. Det enda som jag inte ser fram emot är flyget. Hatar att flyga. Känner mig så instängd o har ingen kontroll, men jag ska nog klara av det denna gång oxå. Jag åker inte hem så ofta som jag skulle vilja och det beror tyvärr på detta, men det går lättare för varje gång.

Just nu håller vi på att tvätta kläder och det är såå tråkigt! Men skitskönt att få det gjort. Vi har ju missat en eller två tvättider på senaste tiden så berget har ju vuxit sig ganska stort, ska boka en tid nästa vecka oxå.

Annars så rullar allt på i ekorrhjulet, men jag är så trött! Helgerna går åt till att sova mest. Har fått känningar av panikattacker igen på senaste och det känns inte så kul. Tror att det beror på att jag är tvungen att jobba över minst tre dagar i veckan.

Hittills denna vecka:

Måndag: 06.00-16.30
Tisdag: 06.30-16.00
Onsdag: 06.30-15.00 (min ordinarie arbetstid)

Får se hur det blir imorgon men jag tippar på 06.30-16.00. BLÄ! Malin=negativ idag...får skärpa mig, man ska vara glad över att ha ett jobb! Övertiden får endast tas ut i komp, så jag ska ta ut 3,5 timme på fredag.

Nu ska jag återgå till tvättberget och snart är det Greys på TV. Höres! Kram på er alla!


Kommentarer
Postat av: eva

dummt att du måste jobba över...eftersom du blir stressad av det....å när man är stressad är det större chans att man får panikatakerna oxå...själv har jag allt för ofta ont i huvudet...beror nog oxå på stress.....måste gå till optikern å kolla synen och tandläkaren å kolla om jag biter ihop tänderna....men tror det beror på stress...usch.....pussss

2009-11-01 @ 12:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0