Hack hack hack...

I morse vaknade jag av en sån där asfaltsmaskin som hackar o dundrar som fan här utanför. De verkar aldrig bli klara med nånting här ute:(
Vad är det som är så jävla svårt? Jobba dygnet runt bara det blir klart nån gång! Det värsta är att när de är klara med vägen så ska de bygga två hyreshus till på andra sidan vägen. Det beräknas vara klart 2010 nån gång.
Hack hack hack hack hack hack hack hack hack....

Vad ska jag ta o hitta på idag? Skulle behöva röjas upp här hemma, men jag får ju inte göra något ansträngande så jag kan inte dammsuga o sånt. Ska iaf ta o kolla på nätet efter en stuga. Skulle vara så skönt att ha nåt ställe man kunde åka till på helgerna så katterna kan springa omkring o man själv får uppleva tystnaden. Nu ska jag ta o mata firrarna.

Höres sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0