Äntligen fredag!

Trodde aldrig att det skulle bli fredag men nu är det äntligen helg! Så jäkla skönt att få sova ut imorgon. Är gode jobbigt att väckaren ringer 05.20 varje morgon speciellt om man inte går o lägger sig i tid. Borde gå o sova klockan 21 varje dag för att få all sömn jag behöver men så blir det ju nästan aldrig.

Undrar vad man skulle ta o hitta på i helgen. Är gode sugen på att se Salvador Dalí på Moderna museet... Catarina Hansen, varför ska du bo i Pite? Vem ska jag nu gå med?;)


Kommentarer
Postat av: Catarina

ÅH, jag vill också...

Men nu släpper de ju inte ens ombord mig på planen längre. Du får gå själv, då får du titta på varje målning precis så länge som du vill.

2009-10-09 @ 19:31:31
URL: http://ninna77.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0