Shoppat

Idag efter jobbet gick jag o shoppade lite i Skärholmens galleria. Tänkte att jag skulle göra bort det jag hatar allra mest att köpa o prova, nämligen underkläder. Det finns fan inge värre än det. Jag har skitsvårt för att hitta rätt storlek. Alla modeller verkar vara sydda i olika storlekar eller jag fattar inte... Om jag provar en storlek och den passar, så måste jag ha en annan storlek på en annan BH...osv osv osv...i det oändliga. Dessutom kan man inte ta med sig hur mycket kläder som helst in i provhytten, så om inget passar, måste man klä på sig igen o hämta en annan storlek....o så håller det på. En annan grej är att ljuset är så hemskt inne i provhytterna, man ser alla valkar o sånt som man inte vill se ur konstiga vinklar.
Affärerna borde tänka på det. Har hänt ganska många gånger att jag skitit i att handla pga det. Nån som känner igen sig?

Jag köpte faktiskt 2 BHar. Så himla duktig jag är:)

Kommentarer
Postat av: Catarina

Nu har jag inhandlat hotell. Vi ska bo jättecentralt med frukostbuffé.

Micke vill gärna gå på motor & bil mässa med Jörgen på söndagen. Men vad ska vi hitta på fredag/lördag.



Kan du kolla upp räkbåten?

(Vi kommer torsdag kväll så heeeela fredag och lördag är för nöjen.)

2009-05-08 @ 17:16:00
URL: http://ninna77.blogspot.com.com
Postat av: eva

joo jag känner igen mig...har haft på mig bhar som jag fixa när jag väntade julia....tills aldeles nyss..då tjejerna drog ut mig på stan å så köpte de två par underkläderspar åt mig :-) fick pröva hur många som helst...tur att jag hade med mig hjälp som sprang å hämta:-)

2009-05-09 @ 23:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0