Sametingsvalet, promenad på söder...

Idag har jag varit o röstat. Känns bra att ha gjort det. Fick kaffe o fika där, trevligt.

Sen gick jag o Jugge omkring på söder i några timmar, gick bl a i Tantolunden (det är så jäkla fint på alla kolonilotter nu) och till Högalidskyrkan (en av Sthlm högsta byggnader). Nu tror jag att sommaren har kommit på allvar:) Shit vad fint det är med alla blommor, buskar o träd som blommar o har slagit ut. Å det luktar så gott!!

Efter promenaden käkade vi sushi och kinamatsbuffé. Tyckte inte maten var spec bra så dit går jag aldrig mer, kommer inte ens ihåg vad stället heter. Har kommit fram till att jag inte gillar kinamat, den smakar inget speciellt. Thaimat är mkt bättre!

Innan vi åkte till söder så var vi en sväng till Långbro park. Det var nåt event där (mkt folk) och man fick smaka lite mat från värdshuset. Sen var den berömde kocken där, Fredrik nånting och visade sin kokbok.

Det var en bra dag idag:) Imorrn äre jobb, så det blir tidig kväll. Kram på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0