Ont i foten

I morse råkade jag få en TANDPETARE!!! stappad i foten. SLUTA SKRATTA:) Gjorde så jävla ont. Den låg av nån anledning på våran badrumsmatta och pekade antagligen lite uppåt o jag, mitt klantarsel trampar rätt på den! Den satt faktiskt kvar i foten då jag tittade efter vad fan det var jag trampat på. Klockan var kring 09 och Jörgen väcktes av mitt ojjande. Tror inte han vet hur ont det gör att få en tandpetare i foten för han tyckte jag överdrev min smärta.
Jag rengjorde med nån ascolsprit o det sveeed, sen på med plåster. Efter det hade jag inte så ont så jag färgade håret, gjorde frulle, planterade mera frön o sen åkte vi iväg till Lyrans cafe och gick på Hälsans stig i typ två timmar. Det började göra ondare o ondare i foten men jag gick på ändå. Käkade räkmacka på cafeet. Åkte till Bredängs camping o kollade in hur den såg ut eftersom Petra o company ska bo på nån camping här i sommar, sen åkte vi även till Klubbensborg, men där klarade jag inte av att gå så mkt.

nu när vi är hemma, kan jag inte gå på foten. Den är lite svullen o det gör ont att röra på tre tår. Blir nog inge mer "ut å gå" för mig denna helg:(

Nu är Jugge o köper godis till mig:)

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Iiiiiiiiik! Va det lär läskigt! Hur mår foten nu?

Kram

2009-05-03 @ 16:35:48
URL: http://flikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0