Vända om dygnet

I morse klev jag upp klockan 07. Jag håller på att vända tillbaka dygnet så jag inte får en chock på måndag då jag ska upp 05.30 senast.
Jag putsade ju fönstrena för inte så länge sen och redan nu är de lite skitiga igen...jävla byggen som dammar plus att de har toksandat på vägarna i vintras och inte sopat upp det än så bilarna rör upp allt.

Annars så går det bra med Mini. Hon kommer inte åt stygnen med den nya tratten och eftersom det är bättre sytt denna gång så ser det bra ut. Är fortfarande lite irriterad över Mälarhöjdens veterinärklinik. Jörgen ringde dem igår och de vägrade lämna ut chefens mailadress (som de sa förra gången att vi skulle maila till) så jag vet inte hur detta ska gå. Får se om de ringer upp som de sa att de skulle göra.

Jörgen har åkt till Gotland nu, ska vara på nå konferensaktigt med jobbet till imorgon. Funderar på om jag ska ta o tokstäda idag, har ändå tvättid.

I övrigt så går mitt måleri bra just nu, blev klar med en tavla (akvarell) igår och jag blev ganska nöjd med resultatet. Funderar på att påbörja en ny:) Det är ju ca 15 månader kvar "bara" tills jag ska ställa ut, tiden går fort.

Kommentarer
Postat av: evaa

vill se tavlan.....nuuuu :-)

2009-03-27 @ 20:49:15
URL: http://eva.niska.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0