Tråååkig helg

Mini börjar bli bättre nu o det är ju skönt. Då känner jag mig inte lika hemsk.

Snart ska jag iväg o träna, ska bli skönt att få det gjort.  I helgen hände det inte mycket. Jörgen installerade en ny hårddisk i datorn eller vad det nu var och det tog en eeeeevigheeet... så jag kollade på film, lagade mat o sånt hela helgen förutom igår då vi tränade en sväng på förmiddagen.

Idag har jag dammsugit och skurat i hallen, sååå duktig. Det är inte klokt hur mycket katthår som samlas bara på några dagar:(

Annars så väntar jag på ett viktigt samtal nån gång i veckan, men det tänker jag inte avslöja mer om förrän jag vet mer;)

Kommentarer
Postat av: evaa

åå nu blev jag intresserad....vad för samtal :-)

2009-03-16 @ 20:04:08
URL: http://eva.niska.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0