NU ÄR JAG FÖRJÄVLA ARG!!!

Jag gör en lång o jävligt irriterande historia kort.
Var med Mini till veterinären nyss. De kollade på såret och mycket riktigt så var det lite inflammerat. Jag berättade att hon hade försökt att tvätta sig och kanske kommit åt med tratten i såret. Att det kanske var det som hänt eller nått. De beslutade sig för att göra om operationen. Skönt tyckte jag, att de var så trevliga och tillmötesgående.
De opererade henne och använde andra stygn denna gång (ingen ståltråd). Dessutom fick hon en större tratt denna gång.

Sen kom det....betalningen. De sa att jag var tvungen att betala 950 kronor eftersom katten hade orsakat detta själv. Fy faaaan!!!! De hade väl kunnat ge henne en större tratt från början nu då!! Nä, kah är så jävla arg nu så jag kan inte skriva.

Höres sen!

Mälarhöjdens veterinärpraktik kan fara åt helvete!

Kommentarer
Postat av: Bella

Nä fy fan så skadade, klart att katten vill åt och tvätta sig där, va tror de?. Synd det blev så kostsam historia för dig. Vi kastrerade Bengt (våran hankatt) för några år sedan, han fick ingen tratt??? Klart som fan att katten var där och slicka sig vilket resulterade i infektion = nytt besök hos veterinären som dumt nog sa "katter brukar INTE slicka på såren"?? Eh? Jaha, ingen logik. Han fick medicin och DÅ fick han en tratt! Fatta inkompetens!

2009-03-21 @ 00:09:10
URL: http://http://ladysorrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0