Nu är det vååår!!!

Nu skiner solen ute och den värmer dessutom:) Jag håller på att putsa fönsterna och det är det tråkigaste jag vet i hela vida världen, men förr eller senare måste det ju göras så jag gör det nu. Inte klokt vad de blir skitiga snabbt här nu då det byggs utanför:(

Annars så har jag en väldigt deprierad katt här.  Mini är ledsen så det stänker om det. Det enda hon gör är att ligga o vila, äta, skita. Jag skulle inte heller vara så glad om jag var tvungen att gå omkring med en tratt på skallen i 10 dagar. På Söndag ska jag ta bort tratten om såret läkt ihop bra och då ska jag ta bort stygnen oxå. Lillgumman.
Nu ska jag fortsätta med min "hobby" o sen ska jag iväg o träna klockan 16. Höres!

Ring ring, why don´t you give me a call?

Kommentarer
Postat av: Catarina

Men det är inte en hobby om du inte gör det för nöjes skull... :)

Nöjet kommer sedan

2009-03-18 @ 14:59:38
URL: http://ninna77.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0