Marley och jag

Igår började jag läsa boken Marley och jag av John Grogan. En helt underbar bok! Kunde inte sluta läsa så den lästes ut idag och jag båda skrattade och grät under historiens gång. Jag rekommenderar verkligen denna underbara bok och jag tror att djurägare/djurälskare kommer att ÄLSKA den här boken. Jag läser mycket (har alltid gjort det) och ibland ramlar man över guldkorn som den här boken. Tror faktiskt att jag kommer att läsa om den inom snar framtid. Ja ja, ska sluta tjata om detta nu, men läs!

Var på bokrean för nån dag sen o köpte lite böcker. Jag har läst ut Sjöjungfrun av Läckberg, den var bra. Nu har jag börjat på Kleopatras kam av Maria Ernestam, verkar lovande.
Sen har jag bara tre böcker kvar:
Alltid hos dig, Maria Ernestam
Aldrig fucka upp, Jens Lapidus
Snablar!, Arto Paasilinna

Måste alltså snart köpa fler eller låna på bibblan. Brukar köpa från Bokus, men är det nån som vet en bättre o billigare internetbutik så tipsa mig gärna! Även boktips tas gärna emot!

Jag läser hellre en bok än kollar på film (om jag måste välja), kalla mig tråkig men jag tycker om att skapa mina egna inre bilder då jag läser. När man ser film serveras nästan allt på fat och böckerna är oftast bättre än filmerna. Hoppas, hoppas att filmatiseringen av Män som hatar kvinnor lever upp till mina förväntningar för boken är grymt bra!


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Jag köper alltid på Adlibris för där är det i 9 fall av 10 billigare än Bokus.



Har du inte läst Tusen strålande solar och Flyga drake av Khaled Hosseini är det ett måste tycker jag!



KRAM

2009-03-04 @ 20:14:01
URL: http://flikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0