Mälarhöjdens veterinärpraktik

Funderar på att ta o kastrera Mini, hon plågas av att vara i löpen då o då, stryker sig o skrapar upp hakan. Hon kanske är i löpen tre gånger eller mer per år och hon är inte "lämplig" att ha kattungar efter heller då hon är lite kutryggig o så. Alla som sett MiniME vet att hon går som en cowboy:) Min lilla älskling.
Jag är så rädd om henne och det är ju ändå en operation de gör, söver o snittar upp henne. Tänk om nåt går fel... Men jag tror ändå det här är det bästa för henne i längden. Usch, va jobbigt.

Är det nån som har erfarenhet av Mälarhöjdens veterinärpraktik? Är de bra? Jag brukar gå till en annan veterinär, men de är så jäkla dyra, men de är bra. Vet inte hur jag ska göra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0