Jag har börjat jobba

Det är tufft att kliva upp 05.30 varje morgon, måste åka hemifrån 06.10:(
Jag är gode trött men det funkar bra på jobbet och arbetskamraterna verkar vara GULD. Det har bara gått två dagar men det känns bra. Jag måste gå o lägga mig tidigare för jag behöver verkligen minst 8 timmars sömn varje natt om jag ska fungera bra.

Fick en liten panikattack idag tyvärr. Vi hade jobbat järnet fram till 11.30 o sen helt plötsligt skulle vi åka iväg o äta i Kungens kurva. Jag beställde kyckling i paprikasås (företaget betalade) och sen när jag skulle börja äta, kände jag mig lite yr och började må illa. Åt lite, men det gick inte att få ner så mkt. Jag lämnade nästan all mat, jävligt skämmigt. Jag hatar när detta händer. Jag sa att jag fått ont i magen och bad om ursäkt. De tyckte att det inte var nån stor grej, de vet ju om att jag har lite problem med magen o så...
Jag vet att jag är känslig för stress och måste lära mig att ta det lugnt. Det som händer det händer. Jobbigt att inte alltid kunna styra min kropps reaktioner. Men men, jag är bara människa:) Fan, nuäre nya tag!

Idag när jag kom hem åt jag mat från Greken, sen gick jag o la mig. Somnade och vaknade klockan 20 så jag är pigg nu. Skulle egentligen gå o lägga mig o sova men jag lär ju inte kunna somna. Får se klart  Sisters and Brothers först.

Go natt, höres!


Kommentarer
Postat av: eva

så härligt att höra om jobbet :-) förstår om kroppen/knoppen reagerar lite nu i början...att börja lära känna nya människor och nytt arbete är stressande.....saknar dig..pussssss

2009-04-01 @ 21:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0