Jag har blivit utmanad


1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?
Jens Lapidus, Aldrig fucka upp
som. Ska du inte ha något att äta?

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

Våran vita caféköksgardin.

3. Vad såg du senast på TV?
Nyheterna i morse.

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
Klockan är väl 15.12.........klockan är 14.51.

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Jag hör bilar som kör förbi, en buss. Akvariet som surrar, kylen. Min mage som knorrar av hunger.

6. När du senast var ute, vad gjorde du då?
Om det menas med då jag var utomhus så gick jag från bilen till våran lägga då vi varit o handlat igår.

7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen?
Jag tittade på grejer i lägenheten, omgivningen.

8. Vad har du på dig?
Blå jeans, gråa sockar, svart t-shirt med ryska dockor på framsidan.

9. Drömde du något inatt?
Ha ha, fick knappt sova inatt, men drömde om att få sova nångång. (Mini krafsade på sin krage hela natten som hon har på sig nu).

10. När skrattade du senast?
När jag kittlade Jörgen!:)

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
En kvällsbild på fjällen o sjön kring stugan från i somras, datorns fäste, en klocka, två hyllor.

12. Har du sett något konstigt på sista tiden?
Jag har sett Mini försöka gå omkring med sin tratt. Då hon går in i grejer, fastnar o har sig. Det är konstigt.

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Roande.

14. Vilken var den senaste filmen du såg?
The black balloon. Den var bra.

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa då?
Jag skulle rusta upp stugan, köpa ny skoter o motorer till båtarna, eventuellt nån ny båt. Köpa hus nånstans o starta eget.

16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om.
Som folk inte vet om...jag får fortfarande panikattacker ibland, sällan men ibland.

17. Tycker du om att dansa?
Nja...

18. George Bush?
Nä.

19-20. Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka?
Jättesvårt det där.

21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Absolut vintertid så länge jag bor i södra delen av Sverige.

22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Tror inte riktigt på Gud, men om det finns något sånt så skulle jag vilja att han sa "Malin skynda dig, din farmor väntar på dig!"

23. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor?
Catarina, Bella och Sara.

Kommentarer
Postat av: evaa

Malin skynda dig, din farmor väntar på dig!"

vilken härlig mening...tänk om de är så :-)

2009-03-15 @ 11:57:02
URL: http://eva.niska.se
Postat av: Ann-Sofie

Håller med Eva! Om det finns någon pärleport eller vad som, så önskar jag osså att alla som man mist och längtar efter står där och väntar på en... Sikket kramkalas!

2009-03-15 @ 13:54:16
URL: http://flikkan.blogg.se/
Postat av: Sara

Har antagit din utmaning

2009-03-15 @ 16:51:21
URL: http://sranin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0