Days of our lives

Ha ha ha haha ...Jag garvar ihjäl mig. Den serien är så jävla sjuk. Budget, men det är det som gör den så bra:) Jag stööör mig på de flesta i serien, egentligen vet jag inte varför jag ser den men jag har blivit smått beroende genom åren. Det gör inget om man missar 10 avsnitt, man hänger ändå med eftersom handlingen är så segdragen. Men ibland blir man överraskad då tex en unge på 7 år helt plötsligt är tonåring osv. Jooooohn, är nog den jag stör mig mest på, han tror han är såå snygg o smart o stark o gu vet vad och han ska alltid springa omkring o leka hjälte och offra sig för allt o alla. Å hans mystiska och svårmodiga blick han ibland gör, ha ha, jag dööör!

Kärleken i Days är en komplicerad historia! Alla har varit med alla och om nån "dör" (inte säkert att han/hon är död, kan återuppstå eller vara mystiskt bortrövad) så är maken/makan/flickvännen/pojkvännen ledsen i typ två avsnitt o sen går de vidare till nästa o allt filmas ofta av någon (Dimeras) som utnyttjar detta. Eller så var allt helt plötsligt en dröm!

Den här serien borde barnförbjudas och ha en åldersgräns på minst 15 år. Man kan lätt bli vilseledd om att det är så här det går till i verkliga livet. Jag har sett den här serien rätt många år nu och har lärt mig att inte tro på allt jag ser hända i serien (alltså titta med misstänksamhet) för vad som hände igår har mest troligt ändrats till imorgon.

Jag har inget liv;)


Kommentarer
Postat av: evaa

åå jag vill oxå see mer Days....har ju sett den sen tonåren.....är så länge sedan jag sett den nu...men som du säger...de händer inte så mycket...saknar dig pussss

2009-03-03 @ 16:49:52
URL: http://eva.niska.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0