Tjosan hejsan!

Kom hem för en halv timme sen. Gode trött, men jag ska INTE gå o vila för då somnar jag o sover säkert 4 timmar å det är inte bra.
Vi har varit på Ikea två dar i rad nu, har köpt nya sängbord och en garderob till sovrummet. Slängde ut vårat skrivbord i helgen för det tog bara plats o var inte så praktiskt. Så..nu ser det ut som en bomb hemma, lär väl ta o städa så gott det går. Tror att det kommer att bli bra det här till slut:)

I helgen hade vi familjen Bolling på besök på fredag kväll, mycket trevligt! På söndagen åkte jag o Jugge till Sturehov, ett skitfint ställe! Rena idyllen! Bilder kanske kommer senare:)

Nu ska jag som sagt röja undan lite här hemma. Höres snart! Kram på er alla!

Ps. Fick förresten semester vecka 30, 31 o 32!!! Nice!

Kommentarer
Postat av: eva

åååsemester..lyx!!! jag verkar inte få det...men men jag har ju ett jobb som jag trivs med...men det hade vert härligt med semester.....kommer du upp?? sakanr dig...

2009-06-09 @ 20:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0