Catwalk

När man nu inte bor i hus eller ett område där katterna kan ströva omkring fritt utan risk för att bli överkörda, så måste man gå ut med dem i koppel ibland. Idag fick båda katterna gå ut samtidigt eftersom jag tvingade Jörgen ta den ena. Ha ha, han verkligen hatar att gå ut med dem o det syns lång väg hur sur han är...Han kommer med små kommentarer hela tiden om hur "manlig" han känner sig o bla bla bla....o jag håller bara på att garva ihjäl mig inombords åt honom. Underhållande minst sagt:)

Annars så orkar ingen av oss göra annat än se på tv, båda är sjuka egentligen men har gått till jobbet hela veckan ändå. Tur att det är fredag imorgon så det äntligen blir helg så man kan få vila upp sig.

Nu ska jag vila resten av kvällen...Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0