Bildmaraton från våren/sommaren 2009...so far...

Har varit kass på att lägga upp bilder, men det beror på att våran dator har krånglat hit o dit, men här kommer några ialla fall. Håll till godo!


MiniMe hittade bästa platsen på vår balkong:)


1 maj tåg i stan.


Jag framför ett jättefint träd eller buske framför Nordiska museet.


Promenad bland alla vitsippor på Djurgården.


Vykort.


Jag uppe i ett träd...


Vallokalen.


Idyllen i Sturehof.


Värsta idyllen:)


Mini på promenad.


Jag o catarina på Räkbåt!


Jag har inte varit på ett konstgalleri o tagit denna bild, utan den här tavlan hänger på damtoan på Blå Dörren (pub uti Slussen).


Danskjävlar har skräpat ner Sergels torg. Det var en massa danskar i stan som skulle se fotbollen Sverige-Danmark. Tyvärr förlorade vi.


Jag o Juggs.


En av alla krockar som sker i korsningen nedanför våran balkong.


Midsommar. Jag binder kransar åt mig o Emelie.


Min blev i största laget:)


Yeah! Jag hade bråttom då jag gjorde den (vi skulle iväg till Odensvi för majstångsresningen) så jag han aldrig se hur den såg ut innan jag provade den. Tyckte att folk stirrade glatt på mig:)


Team Patlik 3,5 (Tle kåmma fäm)


Gruppkram:)


Har bara en sak å säga, å jag säger som Emelie: SUCKERS!
Ha ha, vilka looosers;) Tjejerna vinner vaaaarje år.


En fågelunge som tog sin första flygtur o råkade i klorna på Tessie (en katt). Lyckligtvis så räddade vi den. Söt va?


På utkiksberget i Hästerum. Kittlar Jugge med nån bommulsblomma eller vad det nu var.



Karate kid.



Renlav.






Torpets lilla damm:)


Jag står i Bollings vackra trädgård o tar kort på mig själv:)

Hej svejs. Nu orkar jag inte ladda upp nå mer...)

PS. Jag försöker att inte lägga upp bilder på andra än jag själv, men ibland går det inte riktigt att låta bli. Säg till om jag ska ta bort någon så gör jag det.


Kommentarer
Postat av: Lena

Super-fina bilder, Malin!!

Kan inte tänka mig att någon inte skulle vilja vara med på din blogg. Speciellt inte "Suckers-teamet", Jörgen & Patrik. Snacka om att en bild säger mer än 1000 ord. Ha, ha.

2009-06-27 @ 21:49:51
Postat av: Sara

Vilka fina bilder på dig Malit, och kan mini vara nå sötare?

2009-06-28 @ 02:21:15
URL: http://sranin.blogg.se/
Postat av: eva

hahaha jag förstår att folk kollade på dig under midsommar...hahaha såå söööt.....

vilket härligt liv du verkar ha där nere i staaan....ska jobba HELA sommaren...men ska verkligen försöka ta mig ner till dig snart...så jag oxå blir lite berest.....pusss saknar dig..

2009-06-28 @ 20:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0