Satans

jävla skit!! Jag har tagit fel på datum!!!!

Hade för mig att Rockweekend var nästnästa helg... kollade på deras hemsida nu o ser att det är nu till helgen:(
Jag ska ju upp till Tornedalen då. Fast jag känner att Tornedalen är rätt beslut ändå, inget jag tänker ändra på. Det är bara så irriterande att jag tagit fel på datum!

Ja ja, inget att göra nåt åt...

Syrran o company ska ju komma hit o hälsa på och de skulle komma efter den helgen pga att jag o Juggs skulle till Bollnäs o Rockweekend. Undrar vad vi ska hitta på nu då den helgen? Kanske följa med dem till Kolmården eller åka till Bollnäs ändå. Vi får se.

Kommentarer
Postat av: eva

men..när är det du kommer!!!...till ötå marknad nästa helg 10-12?? är de så måste du med ut på lördag:-) .....om du orkar..när är begravningen.....vem har dött?? jag vill ju se dig så KLART!!! om du har tid så det räcker förståss...är det begravning så förstår jag att hela släckten är där....PUSSS

2009-07-04 @ 22:46:30
Postat av: mikaela

Hej vännen! Äntligen hittade jag din blogg! Visste inte ens att du hade en! Kul att kunna ha lite koll på hur du har det i storstaden! Låter tråkigt med begravningen. Kom gärna och hälsa på nån gång i sommar! Kram!

2009-07-06 @ 19:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0