Utslag:(

Jag verkar inte bli frisk nån gång. I morse vaknade jag med ena ögat svullet o nässelutslag över hela kroppen. Kliar. Har varit hos läkarna flera gånger förr om det här som blossar upp ibland o kollat vad det kan bero på. Ingen vet. Iddes inte fara o kolla upp det den här gången utan det får helt enkelt vara jobbigt ett tag o så småningom så försvinner det ju, brukar det iaf. Nu var det ungefär ett år sen förra gången.
Jag åkte ändå till Hermods idag. Var där igår oxå. Hoppas jag är frisk helt på måndag.
Borde ta blodprov till veckan oxå o kolla om mina värden är som de ska.

Ja ja, nu ska jag gå o lägga mig o hoppas att jag vaknar med utvilade ögon:) Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0