Spelkväll

Sitter o slöar lite framför datorn. Håller på att kolla runt efter nån färja man skulle kunna ta o åka i helgen. Kanske till Riga:) Det var år o dar sen jag åkte och jag känner att nu är det dax igen. Det står mellan det eller att åka till nån stad jag inte varit i o bo på hotell. Jörgen är väl inte sååå pigg på färja, men har blivit övertalad:)

Annars så var familjen Bolling här i går (lördag) och vi käkade god mat, drack gott och spelade sällskapsspel:) Alias och Pictionary. Jättetrevligt! Det är inte ofta jag får nån att spela med mig. Jörgen är inte så glad i det, men jäklar vad han tog det på allvar till slut:) He he... Självklart spelade vi killarna mot tjejerna och inte oväntat så vann tjejernas lag, som vanligt. I kubb vinner vi oxå jämt.


Den gula gubben var Patriks och Jörgens. Den röda var våran och som ni ser har vi vunnit långt utanför spelplanen t.o.m:)


Sen vill jag bara visa kvällens teckning no1 ritad av Patrik:) Är det här en stridssköldpadda (en av Jörgens gissningar) eller vad? Kan ni se?:)

Nu ska jag fortsätta kolla lite på nätet om färjor. Tack för en kul kväll o gonatt!

Kommentarer
Postat av: Lena

Tack för en kanonkväll. Massvis av god mat & dryck samt många skratt. Tänk att Jörgen och Patrik ALLTID skall åka på stryk när vi tävlar:-)

Det fina lilla "konstverket" Patrik lyckades med, var det inte en Horn-djävul?

2009-01-19 @ 16:48:17
Postat av: Malin

Ha ha, kan tänkas att det var det:)

2009-01-19 @ 17:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0