Upprensat

Igår kom vi hem till Sthlm och det första vi gjorde var att köpa sushi:) Gott! Sen var det bara att ta itu med uppackning, byta vatten i akvariet, städa, gå igenom posten mm. Skönt att få det gjort.
Idag har vi gjort allt som är sådär skittråkigt men skitnödvändigt att göra. Vi har ringt runt till facket, kollat upp akassan o förbunden, kollat lite på el osv. Allt för att försöka minska våra kostnader. Vi tjänar rätt mycket på att ändra lite har vi märkt:) Det är synd att man inte har orkat ta tag i det här tidigare. Dessutom är pappersgöra bland det tråkigaste jag vet:/ Men nu är det gjort!

För att jag ska kunna koppla av helt i helgen ska jag skriva klart ett arbete idag som ska vara inne på måndag. Vem är jag? Vad kan jag? Vad vill jag?
Det är de frågorna jag ska svara på, har funderat hela julen och har väl inte riktigt kläm på det hela men jag får väl dikta ihop nåt trovärdigt;)


Kommentarer
Postat av: Sara

Du är: Go och riktigt kul att umgås med.

Du kan laga mat bättre än de flesta, göra mig på bra humör och tönta dig =)

Du vill hälsa på mig i Umeå



kram på dig

2009-01-09 @ 13:52:27
URL: http://sranin.blogg.se/
Postat av: eva

tycker det lät bra de du sa då vi sågs....det om arbetet...om att de är bra med egna erfarenheter...det tror jag oxå....jag tror på dig..puss

2009-01-09 @ 18:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0