Tacos

Jäklar va jag har skurit upp grönsaker o sånt idag. Vi hade besök av 4 bollnäsbor som inte är liten i maten direkt. Det gick åt en hel del:) Men man blir väl hungrig av att jobba utomhus hela dagarna som snickare. Tur att maten räckte iaf:) o gott vare!

Nu håller jag på att bli galen igen! Jag har ju berättat förr om den här jävla gropen de har byggt mitt framför våran balkong (det ska stå en restaurang där så småningom). Nu är klockan 21.20 och de håller på att borra upp asfalten för att kunna dra dit el och det låter förjävla högt. Går inte att öppna dörren o vädra för då hör man inte ens TVn.
Varför....VARFÖR måste de hålla på så jävla seeeeent?! Fortsätter de efter kl 22 då jävlar går jag ut på balkongen o skriker åt dem:) Jävla svartjobbare! Blev lite svordomar här men jag känner att det är befogat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0