Strömlöst

Idag steg jag upp skitsent, halv tolv tror jag:) Skönt att få sova ut, känns som att jag har en förkylning på gång eller nåt. Imorgon ska jag på fest så idag har vi varit i Stjärtholmen och kollat efter kläder, gick inte så bra för jag hittade inget jag ville ha. Dessutom så gick strömmen i hela gallerian så det blev nästan helt mörkt o man såg inte vad man hade framför sig. Det var lite coolt. Undra hur många som stoppade på sig grejer. Allt slutade ju fungera. Till slut valde butikerna att stänga för allt. Vi åkte hem, orkade inte vänta på ifall strömmen skulle komma tillbaka. Kanske ids åka dit imorrn igen, får se.
Vi kom iaf hem och hann laga mat (grönsakssoppa), sen gick elen här oxå. Jäkligt konstigt faktiskt. I förrgår gick elen två gånger dessutom. Det måste vara nåt joll nånstans. Jädra tur att den inte gick igår då jag färgade håret:) Det är otroligt vad tyst det blir när man är strömlös åsså är det jäkligt mysigt att tända ljus. Ha ha, där ser du Jugge att det finns en anledning till att jag måste pracka på mig en massa ljus när jag är på Ikea!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0