Shit va ja stöööör mä

Erik i körslaget stör jag mig på. Han sitter o äter hela tiden. Är han nervös eller? Får han inge mat hemma? Tics? Hoppas han åker ut!

En annan jag stör mig på är Paolo Roberto. Såg honom i nyhetsmorgon en dag och där skulle han o hans fru visa olika träningsövningar och prova på lite annat nyttogrejs. Han fick sätta sig med fötterna i nåt bad och så fick han avocadomask i fejan. Hela tiden kände han sig tvungen att påpeka att han minsann hade varit en tuff boxare förut o nu fick han sitta med masker o grejer och herregud, vad skulle han boxarpolare säga. Gud va skämmit!

För det första Paolo Roberto, så tycker iaf jag att du alltid har varit en mes och för det andra så tror jag inte att dina sk boxarpolare bryr sig. Kung i Kungsan...ha ha...jag skrattar ihjäl mig. Snälla TV, gör inget mer program där han får vara med! Variera er lite, tack!

För att inte tala om hur de stylar Gry Forsell i körslaget. Jesus Christ! Jag är ingen modeexpert o jag vet att hon är gravid, men hallå!

Sådär, nu fick jag ur mig lite. Skönt!:) Har jag inge bättre för mig??? Eeeeh...NÄ:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0