Jag lär väl...

...ta o skriva nåt här idag iallafall. Är i Bollnäs nu och det har varit trevligt. Vi har hälsat på kompisar, ätit gott, sett på TV, varit på stan, bastat mm. Jag är gode trött, kanske håller på att bli sjuker. Imorrn åker vi hem och det ska faktiskt bli jätteskönt! Nu vill jag hem till MIN säng, MIN kyl, MIN garderob, MIN dator, MINA SAKER! (Eller mina o Jugges kanske jag ska säga:)) Vi har varit hemifrån skitlänge nu, sedan den 20 december och det tär på krafterna faktiskt. Egentligen skulle vi stanna hela veckan ut men det känns skönt att få komma hem o vara ledig i sthlm också. Jörgen har ju tagit ut semester, eller om det var komp så jag hoppas att de inte ringer på onsdag från jobbet o tror att han jobbar.
Ja ja, nu ska jag ta o göra nåt annat, typ kolla på TV. Höres!

God fortsättning på er alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0