Jag har varit dålig på att uppdatera mig

Tänkte bli bättre på att skriva i bloggen f r o m nu. Nu har vi tvättid och det är splitternya tvättmaskiner i tvättstugan. Nästan så att det helt plötsligt blev roligt att tvätta:) Får se hur länge det håller i sig.
Annars så har jag städat bort det mesta av julen idag, jag tänkte synda och behålla adventsljusstakarna och julstjärnan ett tag till eftersom det är så mörkt här. Vi har ju inge snö som lyser upp. Vet inte hur det ligger till det där med hur länge det är meningen att man ska ha kvar dem. Julgranen ska ju ut 20ndaknut iaf. Hade ingen gran i år heller här hemma, känns ingen vits med det.
Jag vill utomlands!
I maj nångång ska jag, Jugge, Eva och Janne på en weekendresa, det lutar år Barcelona. Längtar som f*n:) Fast jag vill även åka på en lite längre resa, iaf en-två veckor i år.

Har börjat fundera på påsken också. Ska vi åka upp eller inte? Jag vill då till stugan, men det beror lite på... Borde boka flyg idag.

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Baaaaarcccelåååna! Härligt, dit vill jag osså åka. Jag tror btw att stjärnorna ska ut i sällskap med granen. Jag har osså mina stjärnor (och minigranen) kvar... Har tjugondagknut varit än - är mitt i ett stim av skolarbete i för stormängd så sånt har för mig i sånna fall gått förbi. Håller med om att det blir så mörkt å trist när man ska ta bort stjärnorna...



KRAM

2009-01-16 @ 09:38:03
URL: http://flikkan.blogg.se/
Postat av: Catarina

Micke säger att vi måste ta ner julpyntet idag, då vi gör väl det då. Det är -18 här (så du vet när du saknar snön att det blir jäkligt kallt ibland).



Vi ska också åka ut i Europa i maj. Men vi vet inte vart. Barcelona är ett av alternativen.

2009-01-16 @ 09:46:23
URL: http://ninna77.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0