En ljusning

Idag, på eftermiddagen ska jag iväg o träna igen. Den här gången blir det lite mer seriöst. Förra gången "kände jag mig bara för" (fick ändå lite träningsvärk). Jag är i superdåligt skick, dålig kondis osv men det ska ändras på! Jag vill ju kunna gå i fjällen obehindrat:) Som det är nu blir jag anfådd av att gå upp för våra tre trappor till läggan:/

Ute lyser solen o byggena utanför börjar ta form.



Ska bli såååå jäkla skönt när allt är klart. Vägbygget ska bli klart nån gång detta år och jag antar att det lilla bygget framför våran balkong blir klart om några månader:) Sköööönt. Bygget på andra sidan gatan tar nog längre tid o är väl klart nästa år kan jag tippa (Kvarteret Muffen, vilket jäkla namn). Men bara det närmast oss blir klart snart så är jag glad. Det dammar gode mkt o kommer in i lägenheten. För att inte tala om ljudnivån utanför:(

Igår fick jag ju balonger o en t-shirt, här kommer nån bild på dem.


Mina "frivilliga" modeller:)


Jag tror att Jörgen har på sig tröjan på jobbet idag, för jag kan inte hitta den nånstans. Trodde han skämtade då han sa att han skulle ha den. He he...inte visste jag att han var ett sånt fan av kungahuset;) Eller känner jag lukten av ironi?!:)


Kommentarer
Postat av: Catarina

Ja, tydligen bor jag också med en rojalist. "Kungen är bra, trevligt med kungahus".

Men han har ingen t-shirt.



Jag vill också börja träna. Men det är minst sagt uppförsbacke att ens gå in på gymmet. Gjorde det i vintras. Cykling i tempo och det kändes om om jag skulle dö efter fem minuter. Så jag kan inte inbilla mig att jag har någon som helst kondition.

Suck

finns det inget konditionspiller?

2009-02-25 @ 13:32:37
URL: http://ninna77.blogspot.com
Postat av: Ann-Sofie

Du måste vara den lückligaste i världen nu när du har den fiiiina t-shirten! ;)

2009-02-25 @ 18:59:01
URL: http://flikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0